Debrecen Autó Hírek

Aktuális híreink

  1. Hírek
  2. A T-Cross és Cara Delevingne – #MoreThan1Thing
2019.04.24.
Újdonság a Volkswagenről

A T-Cross és Cara Delevingne – #MoreThan1Thing

Európai kampányt indít a Volkswagen legújabb SUV-modellje, a T-Cross piaci bevezetése kapcsán, így május elején már Magyarországon is találkozhatunk a hirdetésekkel. Az integrált 360 fokos kampányban TV-szpot, nyomtatott hirdetés, illetve digitális és közösségi média tartalmak is szerepet kapnak. A T-Cross kampány arca és a modell nagykövete Cara Delevingne. A "#MoreThan1Thing" szlogen pedig egyszerre utal az autó és a terméket ajánló személy sokoldalúságára.

VW

Jürgen Stackmann, a Volkswagen márka igazgatótanácsának értékesítés, marketing és after-sales területekért felelős tagja szerint sokféle és sokszínű tevékenységével, érdeklődésével ideális választás a 26 esztendős brit hölgy. "Cara Delevingne és a T-Cross tökéletes páros,- mindkettő fiatal, cool és sokoldalú. Cara a T-Cross számára választott '#MoreThan1Thing' szlogenünk megszemélyesítője. Nagyon örülök az együttműködésnek."


Cara Delevingne csaknem egy évtizede a legismertebb modellek egyike, de énekesnőként, színésznőként, aktivistaként és üzletasszonyként is sikeres. Magánemberként szeret szörfözni, szenvedélyes dobos és fotós. A Volkswagen új kampányában épp e sokoldalúsága révén lett a T-Cross ideális partnere,, hogy kreatív és élénk stílusban mutassa be az autó ezernyi arcát.

Cara Delevingne az új T-Cross modellről a következőket mondta: "Szerintem a T-Cross hitelesen jelenít meg engem és személyiségemet. Élvezetes, fiatalos, változatos, sokoldalú, s olyan gyorsan repít egyik dologtól a másikig, ahogyan az neked kell … Gyors, ügyes, és úgy gondolom…minden benne van."

Az új T-Cross a Volkswagen SUV-családjának legújabb tagja. Tavalyi őszi világpremierje óta a kisautók piaci kategóriájában teszi teljessé a márka SUV-kínálatát. Jellegzetes stílusával, praktikumával, rugalmasságával, connectivity-szolgáltatásaival és gazdaságosságával a nagyvárosi crossover-modell több tekintetben is új utakra lép kategóriájában. E sokoldalúsága áll a "#MoreThan1Thing" hashtag alatt indított 360 fokos kampány középpontjában, amelyet a DDB Berlin, a DDB Hamburg és az adam&eve/DDB London ügynökségek készítettek és valósítanak meg.

A TV-szpot április 26-tól látható Európa-szerte, míg Magyarországon május 4-től fut majd, először 60 másodperces, majd később 30 másodperces változatban. Ugyancsak május elején bővül majd a hazai weboldal - https://www.volkswagen.hu/az-uj-t-cross - sok-sok egyedi tartalommal.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Érdeklődöm a weboldalakról származó tartalom iránt
checkbox_default
checkbox_default
checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.