Debrecen Autó Hírek

Aktuális híreink

  1. Hírek
  2. Az Audi elismerései 2019. augusztus és október között
2019.11.25.
Újdonság az Audiról

Az Audi elismerései 2019. augusztus és október között

Az Audi két kategóriagyőzelmet szerzett az „Autonis” közönségszavazásán, ahol a tekintélyes autós magazin, az „auto motor und sport” olvasói értékelték a legújabb autós formaterveket. Az A1 hódította el az első helyet a „Kompakt autók” kategóriájában, megszerezve a szavazatok 24,2 százalékát. Az A6 Avant a szavazatok 34,2 százalékával végzett az élen a „Nagyméretű autók” mezőnyében. A 2019-es közönségszavazás volt a 15. alkalom, amikor az autós magazin olvasói megválaszthatták a legjobbakat, idén például 10 kategóriában 100 modell versenyzett a szavazatokért. Két győzelmével az Audi – a Porsche márkával együtt – a legsikeresebb márka.

Audi

A „Car Connectivity Award” egy másik, szintén az „auto motor und sport” magazin által szervezett olvasói szavazás, amely a legjobb hálózatba kapcsolási technológiákra összpontosít. Az Audi tizenegy kategóriából három csoportban végzett az élen. A telefon integrációja kapcsán a résztvevők 24,9 százaléka a Q5 modell Audi connect key megoldását találta a legjobbnak. A „Vezetéstámogató kényelmi rendszerek” kategóriájában az adaptív menetasszisztens a szavazatok 29,3 százalékával végzett az élen, az Audi e-tron 55 quattro pedig a „Hálózatba kapcsolt elektromos autók” mezőnyében szerezte meg az első helyet a szavazatok 25,1 százalékával. Az „auto motor und sport” magazinnak és „Moove” testvérlapjának több, mint 12 000 olvasója szavazott a „Car Connectivity Award” keretében.

(2019. szeptember)

Auto Bild: az Audi A6 kategóriájának legjobb vállalati autója

Az „Auto Bild” autós magazin „Legjobb cégautó” választásán az Audi A6 tarolt a luxus kategóriában. A legjobb cégautónak járó olvasói díj egy viszonylag új elismerés, először 2018-ban hirdette meg az „Auto Bild” szerkesztősége. Az olvasók most hét kategóriában összesen 60 modell közül választhatták ki a legjobbakat.

(2019. október)

Aranyláz Cannes-ban: több díjjal jutalmazták az Audi e-tron filmet

Két Arany Delfin díjjal az AUDI AG egyike az idei Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadó legnagyobb nyerteseinek. A „Phenomenon/The Change is now” film a 900 jelöltből álló mezőny élén végzett és elnyerte a nemzetközi zsűritől a legjobbnak járó díjat a „Vállalatok közötti marketingkommunikációs film” és „Eseménynyitó film” kategóriákban. A berlini székhelyű kreatív ügynökséggel, a HONEST Productions GmbH-val közösen készült érzelemgazdag film az Audi e-tron San Francisco-i világpremierjére készült és bemutatja, hogy az emberi érzékelés és tudatosság milyen változásokon megy keresztül az elektromos mobilitás révén.

A francia riviéra áhított elismerése mellett ez a produkció nyert két VDA Autovision Ottocar díjat az „Esemény nyitó film” (arany kitüntetés) és a „Legjobb forgatókönyv” (fekete kitüntetés) kategóriákban. A díjakat a Frankfurti Nemzetközi Autószalon (IAA) keretében adták át Frankfurtban. A 2019-es hamburgi World Media Fesztiválon a filmet arannyal jutalmazták az „Eseménynyitó film” kategóriában és a legjobb filmnek járó GRAND PRIX elismerést is begyűjtötte.

(2019. október)

Annual Multimedia Award díjátadó: arany a „Q8 Unleashed – An Audi Original Series” filmnek

Az Annual Multimedia Award díjátadón az Audi a „Tartalommarketing” kategóriában aratott győzelmet a „Q8 Unleashed – An Audi Original Series” minisorozatával és az új Audi terepjáró bemutatkozását kísérő online kampánnyal. A versenyben németországi, osztrák és svájci digitális márkakommunikációs munkákat emelnek ki és jutalmaznak arany és ezüst elismerésekkel 1996 óta. Az iparág nagyrabecsült tagjaiból álló zsűri így jellemezte az értékelést: „Arany díjazásban azok a projektek részesülnek, amelyek innovációjuk és kiemelkedő megvalósításuk révén kiemelkednek a tömegből illetve meghatározzák az elkövetkező néhány év trendjeit.” A „Namics” online ügynökséggel és a „Kropac Media” produkciós céggel együttműködve létrehozott digitális előzetes kommunikációs kampány felkeltette a médiagyártók, csatornák, bloggerek és rajongók érdeklődését az Audi Q8 világpremierje iránt, amelyet a kínai Sencsen városában tartott a márka.

(2019. október)

connect: az Audi e-tron „nagyon jó” értékelést kapott

„Mestermű” – ez volt a címe a „connect” magazinban megjelent írásnak, amely az Audi e-tron 55 quattro modellt mutatta be. A szerkesztőség és partnerük, a P3 Communications által végzett teszt a hálózatba kapcsolhatóság minden szempontját alaposan körbejárta: a felhasználói interfésztől kezdve a navigáción keresztül az okostelefon alkalmazásig. A maximálisan elérhető 500 pontból 430 pontot begyűjtve az Audi e-tron volt az első olyan autó a „connect” tesztjei során, amely „nagyon jó” értékeléssel végzett. Mint ilyen, sikerült túlszárnyalnia egyik testvérmodelljét, ugyanis az A6 még 2019. elején szerzett „jó” értékelést a „connect” tesztjén.

(2019. szeptember)

Automotive Brand Contest: az Audi AI:ME alkalmazás sikere

A nagy tekintélyű Német Formatervezési Tanács a „Digitális Élmény” kategóriában az Audi AI:ME kiterjesztett valóság alkalmazását választotta győztesnek. Az alkalmazás a 2019-es Shanghaji Autószalonon bemutatkozó Audi AI:ME tanulmányt mutatja be egy elképesztő kiterjesztett valóságélményen keresztül, amely minden fontos témát körbejár, a formatervtől kezdve egészen a személyre szabhatóságig. A díjat az Automotive Brand Contest részeként adják át, amely az autómárkák nemzetközi formatervezési versenye.

(2019. szeptember)

Red Dot Design Award díj: az Audi Korea díjnyertes lifestyle eseményei

A világ egyik legtekintélyesebb formatervezési díjaként ismert Red Dot Design Award részeként az Audi Korea négy elismeréssel gazdagodott az életmód marketing területén szervezett programjaiért. A három eseményt 2018-ban illetve 2019. áprilisában bonyolították és a „Márka és kommunikációs dizájn” szektor „Térbeli kommunikáció” kategóriájának fődíjával jutalmazták az rendezvényeket.

Egy másik, 2018-as esemény nyerte el a „Formatervezés és identitás” kategória első helyét. A legjobb márka és kommunikációs dizájnért folyó Red Dot vetélkedésben 45 országból 8 610 projekt vett részt. Négy elismeréssel az Audi Korea tovább folytatja a dizájn szektorban eddig elért sikerszériáját, hiszen munkájukat 2017-ben és 2018-ban is díjakkal ismerte el a Red Dot Design Award és az iF Design Award zsűrije.

(2019. augusztus)

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Érdeklődöm a weboldalakról származó tartalom iránt
checkbox_default
checkbox_default
checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.