1. Hírek
  2. Az Audi pilótái havon és jégen nyűgözték le a közönséget
Újdonság az Audiról

Az Audi pilótái havon és jégen nyűgözték le a közönséget

Lélegzetelállító látvány Ausztriában: Zell am See városában a Formula E csapatbajnoki címvédő Daniel Abt és a DTM bajnoka René Rast merészkedett versenyautójával a hóra és a jégre, bőven fagypont alatti hőmérséklet mellett. Az Audi Sport színeiben feltűnt a legendás rallyversenyző Walter Röhrl és a szabadstílusú síelés sztárja, Benedikt Mayr is.

audi Open Corner

Képek, amelyek körbejárták az egész világot: a nagy hagyományokkal rendelkező jeges verseny sikeres újjáéledése Zell am See-ben, ahol három Audi versenyautó hozta lázba a nagyszámú nézősereget. Daniel Abt, aki az Audi Sport ABT Schaeffler csapattal a 2017/2018-as szezonban elhódított a Formula E bajnoki címét, most az akkori bajnok Audi e-tron FE04 versenyautót vezette, míg René Rast az Audi RS 5 DTM kormánya mögött foglalt helyet. A havon és jégen való látványos felállást a rally világbajnok Walter Röhrl tette teljessé, aki a nagy klasszikus Audi Sport quattro volánja mögött tűnt fel.

 

„Igazán kellemes hétvége volt, hihetetlen hangulattal és fantasztikus emberekkel.” – nyilatkozta Daniel Abt. „Most először volt lehetőségem jégen autózni egy Formula E versenyautóval. Elképesztő érzés! Igazán jó móka volt, főleg amikor látod a rajongókat a kanyarokban driftelve. Remélem lesz lehetőségem rá, hogy a következő évben is részt vegyek az eseményen.”

 

Abt sikerrel tette próbára képességeit a nagy hagyományokkal bíró síjöring területén is, ahol a síelőt egy autó húzza maga után. A hétvége után a szabadstílusú síelés sztárja, Benedikt Mayr elmondhatja magáról, hogy ő az első ember, aki egy Formula E versenyautóhoz rögzített kötéllel száguldott havon és jégen. „Ez óriási volt. Ezek után alig várom, hogy egy Formula E versenyre is kilátogassak.” – nyilatkozta a német.

 

Lényegesen nehezebb körülmények között kellett boldogulnia René Rastnak. Míg az Audi e-tron FE04 versenyautó hosszú rally szegecsekkel szerelt gumikat kapott, a DTM bajnokának – a DTM versenyautó szűkös kerékjárata miatt – rövid szegecsekkel kellett helyt állnia a jeges pályán. „A rövid szegecsekkel és 500 lóerővel a hátsó tengelyen volt némi tapadási problémám.” Rast nevetve hozzáteszi: „Ennek ellenére egy DTM versenyautóval a havon és a jégen száguldani érdekes élmény és kitűnő szórakozás volt.”

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Érdeklődöm a weboldalakról származó tartalom iránt
Volkswagen, Audi, SKODA telephely Volkswagen, Audi, SKODA telephely
SEAT és CUPRA telephely SEAT és CUPRA telephely
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.