1. Hírek
  2. Csúcsteljesítmény és innovatív dizájn: az új Audi RS 7 Sportback
Újdonság az Audiról

Csúcsteljesítmény és innovatív dizájn: az új Audi RS 7 Sportback

Az új Audi RS 7 Sportback - melynek kombinált üzemanyag-fogyasztása 11,4 - 11,6 l / 100 km, kombinált CO2-kibocsátása 261-265 g / km - a modell második generációjaként mutatkozott be, és sokkal egyedibb, mint valaha. A Frankfurti Autószalonon (IAA) az Audi Sport GmbH először mutatta be a szélesített karosszériás ötüléses RS 7 Sportback-et, és a továbbfejlesztett teljesítményű és hatékonyságú mild hibrid rendszert. Az RS 7 Sportback 2019. végén érkezik márkakereskedésekbe Németországban és más európai országokban.

Audi Open Corner

„Az RS 7 Sportback egy öt ajtós, nagyteljesítményű, kupé formavilággal rendelkező Grand Tourer” - mondta Oliver Hoffmann, az Audi Sport GmbH ügyvezető igazgatója. "Olyan finomításokkal, hogy még inkább alkalmas legyen a mindennapi használatra, valamint hihetetlen teljesítménye révén kiváló sportautó azon ügyfelek számára, akik a lenyűgöző formavilággal rendelkező autókat szeretik."

Innovatív: a külső dizájn

Az új Audi RS 7 Sportback alacsony építésű autó. A megerősített kerékjárati ív hangsúlyozza az Audi Sport nagyteljesítményű modelljének egyértelműen sportos természetét. Az extrém szélesség nem csupán optikai illúzió - az első sárvédőknél 1.950 milliméter, így a mérőszalagnak legalább 40 mm-t meg kell nyúlnia az Audi A7 Sportbackhez képest. Az új RS 7 Sportback az alapmodell kupé-szerű karosszériájának vonalait kapta, de a két változat csak négy rész azonos: a motorháztető, a tető, az első ajtók és a csomagtér ajtó. Az RS-specifikus külső dizájn adja az 5.009 milliméter hosszú grand tourer számára az egyedi, saját karaktert.

Az új RS 7 Sportback elején széles és lapos Singleframe kerettel rendelkezik kontrasztos szegély nélkül. A hűtőrács RS-specifikus háromdimenziós méhsejt felépítésével megőrizte fényes fekete megjelenését. A nagy elülső levegő bemeneti nyílások és a fekete fényes függőleges uszonyok hozzájárulnak az agresszív stílushoz.

Az új Audi RS 7 Sportback oldalnézete élesen meghatározott vonalakat és ívelt felületeket mutat, amik kidolgozott izomzatra emlékeztetnek. Az alacsony vállvonal a vizuális hangsúlyt lefelé tolja, miközben az ablak vonala hátrafelé emelkedik, és a dinamizmus érzését kölcsönzi még a jármű álló helyzetében is. Az RS-specifikus fekete berakásokkal ellátott küszöbök hangsúlyozzák a nagyteljesítményű Sportback előre haladó mozgásának benyomását.

Az autó hátuljának ívelt széle és a hátsó lámpákat összekötő lámpasáv adja az RS 7 Sportback egyik jellemző, meghatározó tulajdonságát, melynél 100 km / h sebességnél a spoiler kiemelkedik a csomagtér ajtóból. Az RS kipufogórendszer, mindkét oldalán egy nagy, króm színű ovális kipufogócsővel, az  RS-specifikus lökhárító alatt helyezkedik el, hátsó diffúzorral és fényes fekete díszítő elemekkel. Az új RS 7 Sportback alapkivitelben LED-es fényszórókkal rendelkezik. Az opcionális RS mátrix LED-es lézer fényszórók sötét előlapokkal és a LED-es hátsó lámpák dinamikus irányjelző lámpákkal vannak felszerelve és RS-specifikus sorozatok futnak rajtuk, amikor a járművet bezárják vagy kinyitják.

V8 teljesítmény: a hajtáslánc

Az új Audi RS 7 Sportback 4.0 TFSI motorja 441 kW (600 LE) teljesítményt nyújt, és 800 Nm nyomatékot ad le széles tartományban, 2050 és 4500 ford / perc között. A nagyteljesítményű Sportback 0–100 km / h sebességre mindössze 3,6 másodperc alatt gyorsul fel. A legnagyobb sebességet elektronikusan 250 km / h-ra korlátozzák; ezt a Dynamic csomaggal 280 km / h-ra, a Dynamic plus csomaggal pedig 305 km / h-ra lehet növelni.

A mild hibrid rendszernek (MHEV) és a 48 voltos fedélzeti elektromos rendszernek köszönhetően a 4.0 TFSI a maximális teljesítményt és a nagy hatékonyságot ötvözi. Az ékszíjas generátor-indító enyhe gyorsítás mellett akár 12 kW-os energiát képes visszanyerni, és áramként táplálja a lítium-ion akkumulátort. Ha a vezető 55–160 km / h sebességnél engedi el a gázpedált, a hajtás-menedzsment a két lehetőség egyikét választja. A vezetési helyzettől és az Audi hajtás beállításaitól függően az új RS 7 Sportback kikapcsolt motor mellett energia-visszanyerést vagy „vitorlázást” fog választani. Amikor a vezető ismét a gázpedálra lép, a generátor-indító újra elindítja a motort. Az MHEV technológia lehetővé teszi a start-stop üzemmódot 22 km / h alatti sebességnél. Amint a jármű az új RS 7 Sportback előtt elindul, a motor újra életre kel, még akkor is, ha a fékek aktiválva vannak. Az MHEV technológia segítségével az üzemanyag-fogyasztás akár 0,8 literrel / 100 kilométer is csökkenthető.

A henger lekapcsolásos (COD) rendszer egy másik fegyver a jármű páncélzatában a hatékonyság szempontjából. Magasabb váltófokozatban alacsony vagy közepes terhelésnél és motorfordulatszámon a 2., 3., 5. és 8. hengert kikapcsolja a befecskendezés és a gyújtás leállításával, valamint a szívó- és kipufogószelepek bezárásával. Négy hengeres üzemmódban a működési pontok nagyobb terhelés esetén az aktív hengerekre váltanak, ezáltal javítva a hatékonyságot, miközben a deaktivált hengerek továbbra is gázrugókként működnek, nagyrészt veszteségek nélkül. Amikor a vezető megnyomja a gázpedált, azonnal újra aktiválódnak. Minden átváltás csupán ezred szekundumot vesz igénybe, és a sofőr és az utasok gyakorlatilag nem ezt észre sem veszik.

A négy literes motor testes és sportos V8 hangot ad. Az Audi drive select dinamikus kezelőrendszer lehetővé teszi a hajtómű hangos morgásának beállítását. Az opcionális RS sport kipufogórendszer fekete kipufogócsonkkal még teljesebb hangot biztosít. A testre szabható RS1 és RS2 módokban az ügyfelek maguk dönthetnek arról, hogy sportos vagy normál hangot akarnak-e.

A kerék-szelektív nyomaték vezérlés optimalizálja az új RS 7 Sportback agilis és magabiztos kezelését, enyhén fékezve a kanyar belsőíven lévő kerekeket, mielőtt megcsúszhatnának. Az opcionális Dynamic és Dynamic plus csomagokkal kapható quattro sport differenciálmű a sportos kanyarodás során szükség szerint eltolja a hátsó kerekek közötti nyomatékot, ezáltal javítva a tapadást, a stabilitást és a dinamikát.

Agilitás alapkivitelben: a futómű

Az öt lengőkaros első és hátsó tengely függetlenül kezeli az oldalsó és a hosszirányú erőket az új RS 7 Sportback-en. A lengőkarok és az alváz-segédkeretek nagyrészt alumíniumból készülnek. A nyomtáv elöl 1668 milliméter, hátul pedig 1650 milliméter.

A standard RS adaptív légrugózás vezérelt csillapítással kifejezetten az RS-hez igazodik, és lehetővé teszi, hogy az új RS 7 Sportback 305 km / h  maximális sebességet érjen el az új 50% -kal magasabb rugószámú légrugó modulnak köszönhetően. A sport légrugózás három üzemmódba állítható, és automatikus szintszabályozással rendelkezik. Normál helyzetben az új RS 7 Sportback karosszéria 20 milliméterrel alacsonyabban ül, mint a szokásos felfüggesztésű Audi A7 Sportback. 120 km / h feletti sebességnél további 10 milliméterrel süllyed lejjebb, és olyan emelési módot kínál, amely lehetővé teszi a jármű 20 milliméterrel történő emelését, ha szükséges. Az RS sport légrugózás hangsúlyozott dőlésszögével a vezető számára szabad választást kínál a hosszabb távú kényelem és a legjobb teljesítmény között.

Az opcionális RS sportfelfüggesztés és a Dynamic Ride Control (DRC) tartja az RS 7 Sportback-et – melynek kombinált üzemanyag-fogyasztása 11,4-11,6 l / 100 km-en; kombinált CO2-kibocsátás g / km-ben: 265  - még feszesebben az úton és javítja a kezelhetőséget. A bólintó és oldalirányú mozgások jelentősen csökkennek a lendületesebb vezetés során. Az integrált szeleppel ellátott csillapítók új generációja megkülönböztetett eloszlást biztosít az Audi különféle hajtásválasztási módjai között.

A progresszív kormányzás sportos és közvetlen áttételekkel az új RS 7 Sportback alapvető jellemzője. A sportos grand tourer opcionálisan felszerelhető dinamikus összkerék kormányzással is. Kis sebességnél a hátsó kerekek akár öt fokkal elfordulnak az ellenkező irányba az első kerekekhez képest. Ez egy méterrel csökkenti a forduló kört és az RS 7 Sportback így még agilisabb a városi forgalomban és a szűk kanyarokban. Közepes és nagy sebességnél a hátsó kerekek akár két fokkal is elfordulnak ugyanabba az irányba, stabilan tartva az autót a nyomvonalán.

A vezető az Audi drive select dinamikus kezelőrendszerrel meghatározhatja az RS 7 Sportback karakterét. Hat profil áll rendelkezésre: komfort, automatikus, dinamikus, hatékony és a testre szabható RS-specifikus RS1 és RS2 üzemmód, amelyek közvetlenül engedélyezhetők a kormányon található RS MODE gomb segítségével. Az Audi drive select befolyásolja a különböző paramétereket, ideértve a motor és a sebességváltó kezelését, a kormánymű rásegítést, a felfüggesztést, a dinamikus összkerék kormányzást, a quattro sport differenciálművet, a kipufogólapokat és az automatikus légkondicionáló működését. RS2 módban az ügyfelek egyetlen gombnyomással az elektronikus menetstabilizálót (ESC) sport módra válthatják.

Az új RS 7 Sportback alapkivitelben 21 collos alumínium öntvényből készült 10 küllős csillag kialakítású keréktárcsákkal, és 275/35 gumikkal rendelkezik. Az Audi Sport opcionálisan RS-specifikus kerekeket kínál 22 collos, 5 V-küllős formájú 285/30 gumiabroncsokkal, ezüst színű, matt titán megjelenéssel, fényesen bevont felülettel és fényes antracit-fekete bevonattal. Az RS fékrendszer féknyergei belső szellőzésű és perforált tárcsákkal (420 milliméter elöl, 370 milliméter) alapfelszereltségként feketére vagy kérésre pirosra festettek. Az opcionális RS kerámia fékeknél a féknyereg lehet szürke, piros vagy kék. A tárcsák mérete elöl 440 milliméter, hátul pedig 370 milliméter. Az új RS kerámia fékrendszer a mérlegen 34 kg-mal alacsonyabb értéket mutat, mint acél megfelelője, amely csökkenti a rugózatlan tömeget.

Sportos és futurisztikus: az utastér

Az új Audi RS 7 Sportback belső stílusának legfontosabb elemei a letisztult megjelenés és a sportos részletek. Ugyanúgy, mint a külső dizájn, a tervezés a feszes, szinuszos felületeket és a világosan meghatározott kontúrokat egyesíti. Rengeteg hely van a vezető és az utas számára, ahol a belső tér elemei  tökéletesen átalakulnak egy futurisztikus felhasználói felületté. A felső MMI érintőképernyős kijelző úgy van beágyazva a fekete panelen alapuló architektúrába, hogy szinte lehetetlenné válik észrevenni, hol végződik a kijelző, és kezdődik a környéke. A járművezető a felső RS monitor kijelzőjére felhívhatja a hajtásrendszer alkotóelemeinek hőmérsékletét, a maximális g-erőket, valamint az abroncsnyomásokra és hőmérsékletekre vonatkozó információkat.

A speciális RS kijelzők az Audi virtuális műszerfalát használják a gumiabroncsnyomás, nyomaték, teljesítmény, olajhőmérséklet, feltöltési nyomás, köridők, gyorsulás és g-erők adatainak megadására. A sebességváltó jelzőfénye felszólítja a sofőrt, hogy váltson sebességet, ha a fordulatszám-határértéket elérte. Az opcionális mild hibrid rendszer (MHEV) néhány RS-specifikus információt is mutat.

Az alul egyenesített karimájú, teljesen perforált RS sport bőr kormánykerék, új, nagy RS alumínium váltólapátokkal és többfunkciós gombokkal rendelkezik, amelyekkel a sofőrnek lehetősége van az új Audi drive select RS1 és RS2 üzemmódjának kiválasztására. Ez automatikusan megnyitja az RS-specifikus kijelzőket az Audi virtuális műszerfalon. Az RS és az RS 7 logók díszítik a kormánykereket, az üléseket és a megvilágított, első ajtón lévő küszöbök burkolatait. Az első és a hátsó ajtón lévő logo vetítők az Audi Sport emblémáját a földre vetítik, amikor az ajtók nyitva vannak.

Az RS sport ülések, fekete gyöngy Nappa bőrrel kárpitozva, rombusz mintával és az RS dombornyomással, az alapfelszereltség részei. Még sportosabb opció áll rendelkezésre a Valcona bőr borítású RS sport ülésekkel, méhsejt mintázattal és RS dombornyomással. A perforáció először teszi lehetővé a szellőztetés funkciót.

A két RS dizájn csomag piros vagy szürke színben kapható, ellentétes színű öltéssel az Alcantara kormánykerék peremén, a sebességváltó karon és a térdpárnákon. Mindegyik csomag biztonsági öv pántokat tartalmaz színes szegéllyel és RS padlószőnyegekkel. A karbon, a természetes szürkésbarna fa vagy a matt alumínium opcionális beillesztése számos lehetőséget kínál az utastér testreszabására.

Az új RS 7 Sportback  számos olyan extra funkciót kínál, amelyek az előző modellben nem voltak elérhetők. Az Audi Sport először kínálja az öt ajtós Grand Tourer-t három férőhelyes hátsó üléssel, ugyanakkor sportos négyüléses kivitel két férőhelyes hátsó üléssel is elérhető. A csomagtér 535 liter  alaphelyzetben, amelyet 1.390 literre lehet növelni, ha az osztott hátsó ülés háttámlákat lehajtják. A hosszú csomagtér ajtó alapértelmezés szerint elektromosan kinyílik és záródik opcionális kényelmi kulccsal, amely lehetővé teszi a lábmozgatásos nyitásvezérlést.

A legjobb felszerelés: információs szórakoztató- és segédrendszerek, színek és anyagok

Az új RS 7 Sportbackben az Audi Sport széles körű kényelmet, konnektivitást és vezetőt segítő asszisztens rendszereket kínál. Az atletikus Grand Tourer egyértelmű sportosságot kínál hosszú távon is, amikor az autó sokféle helyzetben segíti a vezetőt. Az autóban több mint 30 asszisztens rendszer érhető el, beleértve az adaptív sebességtartó asszisztenst, az útkereszteződés asszisztenst, a sávváltási figyelmeztetést, a járdaszegély figyelmeztetést és a 360 fokos kamerákat.

Az új Audi RS 7 Sportback színválasztéka tizenhárom féle külső fényezést foglal magában, beleértve a két RS-specifikus Nardo szürke és a Sebring fekete színárnyalatot, a kristályhatást, valamint az öt matt hatású fényezést is. A külső visszapillantó tükrök színei alapkivitelben fényes fekete, matt alumínium vagy az autó színére fényezett opcióként rendelhetők. A szárnyak, lapátok, küszöb-betétek, ablakszegélyek és a hátsó diffúzor klip matt alumínium, fekete vagy karbon megjelenése a   három stíluscsomag szerint változik. Igény szerint az Audi logo karikái és az RS logók elöl és hátul is kaphatók fekete színben is a fekete és a karbon stílusú csomagokhoz. A változatos Audi exkluzív termékcsalád további lehetőségeket kínál a személyre szabáshoz.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Érdeklődöm a weboldalakról származó tartalom iránt
Volkswagen, Audi, SKODA telephely Volkswagen, Audi, SKODA telephely
SEAT és CUPRA telephely SEAT és CUPRA telephely
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.