1. Hírek
  2. Tizenháromszoros Superbrands díjas márka lett a Volkswagen
Újdonság a Volkswagenről

Tizenháromszoros Superbrands díjas márka lett a Volkswagen

Idén tizenhetedik alkalommal ült össze a független szakemberekből álló hazai bizottság, amely a Volkswagent érdemesnek találta a Superbrands 2021 védjegy viselésére. A díjat mindig az azt megelőző év teljesítménye alapján nyerik el a márkák, így még nagyobb megtiszteltetés, hogy a koronavírus idején is bíztak a Volkswagenben a döntéshozók. A márka 2021-ben már tizenharmadszorra nyerte el a Superbrands kitüntetést, a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, sorozatban ötödik alkalommal.

Volkswagen Open Corner

A kiválónak ítélt márkák a rangos szakmai díjjal – amely biztonságot és garanciát jelent – közönségismertségüket is tovább növelik, és mintául szolgálnak azoknak a hazai piaci szereplőknek, akik a márkaépítést illetően fejlődni kívánnak a jövőben. A Superbrands egy, a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.



A Volkswagen sikerének összetevői

„A Volkswagen kiemelten büszke arra, hogy e rangos elismerést tizenharmadszorra is magáénak tudhatja, ez azonban nem sikerült volna, ha nem egy olyan kiemelkedően tehetséges csapat dolgozna a márkánál, mint a munkatársaim” – mondta Papp Zoltán, a Volkswagen hazai márkaigazgatója, aki szerint a márka elmúlt évének sikere több elemnek köszönhető, melyek közül két marketing program nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedő.



Az egyik, amire talán a legbüszkébb lehet a márka, a kereskedői hálózat által biztosított tesztautórendszer megjelenítése az ügyfelek felé, ugyanis az érdeklődők a http://tesztvezetes.volkswagen.hu/ felületen egyszerűen és könnyen, többféle szűrési feltételt alkalmazva, valós időben láthatják az elérhető és kipróbálható tesztautókat.



A siker másik faktora az Európai-bajnokság kapcsán megálmodott és létrehozott Fan Assist koncepció, melynek keretein belül a részben hazai rendezésű futball Európa-bajnokság hivatalos mobilitási partnere, a Volkswagen egy banner kampány segítségével közvetítette a magyar labdarúgó válogatott selejtező mérkőzéseit.



Bár 2020-ban a koronavírus járvány miatt elmaradt, nem mehetünk el szó nélküli a 7 éven keresztül megrendezésre került Volkswagen-találkozók mellett, amelyeken a márka szerelmesei személyesen, családostul vehettek részt és ünnepelhették a „Volkswagenességet” a Hungaroringen, ez pedig olyan szintű köteléket biztosít márka és vásárló között, melyet kevés brand tudhat magáénak.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Érdeklődöm a weboldalakról származó tartalom iránt
Volkswagen, Audi, SKODA telephely Volkswagen, Audi, SKODA telephely
SEAT és CUPRA telephely SEAT és CUPRA telephely
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.