Tizenháromszoros Superbrands díjas márka lett a Volkswagen
Idén tizenhetedik alkalommal ült össze a független szakemberekből álló hazai bizottság, amely a Volkswagent érdemesnek találta a Superbrands 2021 védjegy viselésére. A díjat mindig az azt megelőző év teljesítménye alapján nyerik el a márkák, így még nagyobb megtiszteltetés, hogy a koronavírus idején is bíztak a Volkswagenben a döntéshozók. A márka 2021-ben már tizenharmadszorra nyerte el a Superbrands kitüntetést, a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, sorozatban ötödik alkalommal.
A kiválónak ítélt márkák a rangos szakmai díjjal – amely biztonságot és garanciát jelent – közönségismertségüket is tovább növelik, és mintául szolgálnak azoknak a hazai piaci szereplőknek, akik a márkaépítést illetően fejlődni kívánnak a jövőben. A Superbrands egy, a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
A Volkswagen sikerének összetevői
„A Volkswagen kiemelten büszke arra, hogy e rangos elismerést tizenharmadszorra is magáénak tudhatja, ez azonban nem sikerült volna, ha nem egy olyan kiemelkedően tehetséges csapat dolgozna a márkánál, mint a munkatársaim” – mondta Papp Zoltán, a Volkswagen hazai márkaigazgatója, aki szerint a márka elmúlt évének sikere több elemnek köszönhető, melyek közül két marketing program nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedő.
Az egyik, amire talán a legbüszkébb lehet a márka, a kereskedői hálózat által biztosított tesztautórendszer megjelenítése az ügyfelek felé, ugyanis az érdeklődők a http://tesztvezetes.volkswagen.hu/ felületen egyszerűen és könnyen, többféle szűrési feltételt alkalmazva, valós időben láthatják az elérhető és kipróbálható tesztautókat.
A siker másik faktora az Európai-bajnokság kapcsán megálmodott és létrehozott Fan Assist koncepció, melynek keretein belül a részben hazai rendezésű futball Európa-bajnokság hivatalos mobilitási partnere, a Volkswagen egy banner kampány segítségével közvetítette a magyar labdarúgó válogatott selejtező mérkőzéseit.
Bár 2020-ban a koronavírus járvány miatt elmaradt, nem mehetünk el szó nélküli a 7 éven keresztül megrendezésre került Volkswagen-találkozók mellett, amelyeken a márka szerelmesei személyesen, családostul vehettek részt és ünnepelhették a „Volkswagenességet” a Hungaroringen, ez pedig olyan szintű köteléket biztosít márka és vásárló között, melyet kevés brand tudhat magáénak.